Υπαναχώρηση και επιστροφές προϊόντων - ακυρώσεις και επιστροφές
Πολιτική Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων
Για επιστροφές ή αλλαγές πρέπει:
- Να αποσταλεί το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να είναι άρτιο, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, μη χρησιμοποιημένο ή λερωμένο, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ή αλλοιωθεί οι ετικέτες σήμανσης και εντός της συσκευασίας του.
- Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).
Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω της μεταφορικής εταιρείας [Όνομα εταιρείας ταχυμεταφορών].
Επιστροφές [απαρίθμηση κατηγοριών προϊόντων] δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιείνής.
Κόστος Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων
Στις περιπτώσεις που η επιστροφή / αλλαγή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της [Όνομα εταιρείας], το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.
Όταν η επιστροφή /αλλαγή γίνεται λόγω αποστολής ελαττωματικού ή λάθος προϊοντος, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν την [Όνομα εταιρείας].
Επιστροφή Χρημάτων
Εφαρμόζεται σχολαστικός ποιοτικός έλεγχος στα προϊόντα που επιστρέφονται.
Η επιστροφή χρημάτων διεκπεραιώνεται εντός [αριθμός] ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά
Κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό