Υπαναχώρηση και επιστροφές προϊόντων - ακυρώσεις και επιστροφές

Πολιτική Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων

Παρέχεται το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής ολόκληρης της παραγγελίας ή μέρους αυτής εντός [αριθμός] ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Επιστροφές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί εντός προθεσμίας ενδέχεται να μην γίνουν αποδεκτές.
Ως ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος καθορίζεται αυτή που αναγράφεται από τη μεταφορική εταιρεία στην απόδειξη παραλαβής.
Για επιστροφές ή αλλαγές πρέπει:

  • Να αποσταλεί το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να είναι άρτιο, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, μη χρησιμοποιημένο ή λερωμένο, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ή αλλοιωθεί οι ετικέτες σήμανσης και εντός της συσκευασίας του.
  • Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

    Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω της μεταφορικής εταιρείας [Όνομα εταιρείας ταχυμεταφορών].
    Επιστροφές [απαρίθμηση κατηγοριών προϊόντων] δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιείνής.

Κόστος Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων

Στις περιπτώσεις που η επιστροφή / αλλαγή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της [Όνομα εταιρείας], το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Όταν η επιστροφή /αλλαγή γίνεται λόγω αποστολής ελαττωματικού ή λάθος προϊοντος, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν την [Όνομα εταιρείας].

Επιστροφή Χρημάτων

Εφαρμόζεται σχολαστικός ποιοτικός έλεγχος στα προϊόντα που επιστρέφονται.

Η επιστροφή χρημάτων διεκπεραιώνεται εντός [αριθμός] ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά
  • Κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό